بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

در ايجاد پيوند بين نام برند و نياز گروه محصول ايفا می کنند. از اين رو، نام های برند تابع چيزی هستند که عصب روانشناسان آن را ‘انسداد’ می نامند و بسيار به اين تجربه نزديک است که شخصی را بشناسيد آما نام وی را به خاطر نياوريد (به شکتر ، 2001 مراجعه کنيد). اطلاعات در حافظه است، و در واقع نشانه های بازيابی نيز ممکن است در جايی باشند که شخص انتظار دارد چيزی را به ياد بياورد، اما به هنگام نياز، نام مورد نظر به شکل مايوس کننده ای دور از دسترس می نمايد. دليل اينکه آدم ها اغلب در به ياد آوردن نام کسی با مشکل مواجه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.نام های برند، درست مانند نام های خاص، ممکن است مسدود شوند، خصوصا اگر به خوبی با يک نياز گروه محصول خاص پيوند نداشته باشند. اگر قرار است به محض بروز نياز نام برند به ياد آورده شود لازم است پيوندهای آنی بين نياز و برند در حافظه وجود داشته دارد.» واکنش «می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم» ناشی از نظر شخص مقابل به موافقت آسان و سریع شما با پیشنهاد او است. قیمت مهم نیست. واکنش «یک جای کار اشکال دارد» بر‌مبنای آگاهی شما از این موضوع است که این پیشنهاد می‌بایستی رد می‌شد و سریعا از خود این سوال را می‌پرسید که چرا چنین پیشنهاد بی‌ارزشی پذیرفته شد. 3. از مذاکرات تهاجمی اجتناب کنید:بحث و جدل در مراحل اولیه مذاکره باعث ایجاد تقابل می‌شود که منجر به بن‌بست زودهنگام خواهد شد.به جای بحث‌و جدل از فرمول «احساس، درک کردن و دریافتن» برای کنار آمدن با خصومت استفاده کنید. اولین گام درک احساس طرف مقابل نسبت به شرایط است. گام دوم بیان این نکته است که بسیاری از افراد دیگر نیز احساسی شبیه آن‌ها داشته‌اند. گام نهایی بیان این جمله است: «ما دریافته‌ایم که...» هرگاه که در جلسات مذاکره ، طرف مقابل رفتار خصمانه غیرمنتظره‌ای با شما پیش می‌گیرد ، از فرمول «احساس،‌ درک کردن و دریافتن» استفاده کنید.4. فروشنده بی‌میل و خریدار بی‌میل:فروشنده بی‌میل شخصی است که می‌گوید:«من هرگز به فروش این قایق فکر نکرده بودم.» خریدار بی‌میل نیز درست برعکس همین کار را دارد.» واکنش «می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم» ناشی از نظر شخص مقابل به موافقت آسان و سریع شما با پیشنهاد او است. قیمت مهم نیست. واکنش «یک جای کار اشکال دارد» بر‌مبنای آگاهی شما از این موضوع است که این پیشنهاد می‌بایستی رد می‌شد و سریعا از خود این سوال را می‌پرسید که چرا چنین پیشنهاد بی‌ارزشی پذیرفته شد. 3. از مذاکرات تهاجمی اجتناب کنید:بحث و جدل در مراحل اولیه مذاکره باعث ایجاد تقابل می‌شود که منجر به بن‌بست زودهنگام خواهد شد.به جای بحث‌و جدل از فرمول «احساس، درک کردن و دریافتن» برای کنار آمدن با خصومت استفاده کنید. اولین گام درک احساس طرف مقابل نسبت به شرایط است. گام دوم بیان این نکته است که بسیاری از افراد دیگر نیز احساسی شبیه آن‌ها داشته‌اند. گام نهایی بیان این جمله است: «ما دریافته‌ایم که...» هرگاه که در جلسات مذاکره ، طرف مقابل رفتار خصمانه غیرمنتظره‌ای با شما پیش می‌گیرد ، از فرمول «احساس،‌ درک کردن و دریافتن» استفاده کنید.4. فروشنده بی‌میل و خریدار بی‌میل:فروشنده بی‌میل شخصی است که می‌گوید:«من هرگز به فروش این قایق فکر نکرده بودم.» خریدار بی‌میل نیز درست برعکس همین کار را کند؛ این امر به خود شما بستگی دارد. کسب و کارهای اینترنتی می توانند رشد کنند و گسترده شوند و یا این که در همان حد اولیه خود باقی بمانند و به اصطلاح در جا بزنند: تقریباً همه چیز در کنترل شماست هر چند در ظاهر کاربران و مشتریان بالقوه بازیگران اصلی این عرصه هستند. فقط به یاد داشته باشید که هدف بازاریابی محتوا و بازاریابی شبکه های اجتماعی (به عنوان همکار و مکمل آن) اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و سرگرم ساختن آنهاست؛ آن هم به گونه ای که در نهایت، اعتماد و وفاداری کاربر به برند شما تثبیت گردد. وقتی که آنها قصد خرید داشته باشند، از کسانی خرید می کنند که بشناسند و به آنها اعتماد داشته باشند؛ یعنی شما. اعتمادسازی را فراموش نکنید. اکنون بر خلاف چند سال پیش، دیگر «محتوا» پادشاه وب نیست، بلکه این «اعتماد» است که پادشاهی می کند. محتوا فقط راه و شیوه ای است برای اعتمادسازی. شما می توانید رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید و از آنها استفاده نکنید ولی این بدان معنا نیست که کاربران میلیونی این شبکه ها نمی توانند بر شهرت، اعتبار و قدرت برند شما تاثیرگذار باشند.آیا «شهرت» همیشه خوب است؟ اگر از کسانی که بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مشاهده پست مشابه : چت فارسی چت روم دوستان چت farsichatroom.com چت روم فارسی www.chatfarsi.ir


امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
:: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 451

[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:59 ] [ تارا]

.: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

   
مجله اینترنتی دانستنی ها، عکس عاشقانه جدید، اس ام اس های عاشقانه