بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

دیگر و مهمترین بخش ها در وب سایت، صفحه درباره ما و صفحه تماس با ما است. برای اعتمادسازی بیشتر بازدیدکننده وب سایت، صفحه درباره ما و تماس با ما را کامل کنید ، سعی کنید اهداف و چشم اندازهای خود و همچنین سوابق و گواهینامه های خود را در این صفحه ذکر کنید.در صفحه تماس با ما فقط به آدرس ایمیل بسنده نکنید زیرا برای اعتمادسازی و افزایش اعتبار، آدرس فیزیکی به همراه نقشه یا کروکی خود را به صورت کامل درج کنید. نکته کلیدی چهارمبرای افزایش ترافیک وب سایت خود چه برنامه ای دارید؟بهترین روش ها از جمله موتورهای جست و جو، ارسال ایمیل گروهی به صورت مهندسی شده، معرفی سایت خود در دایرکتوری ها، درج آگهی متنی و بنر در سایت های تبلیغاتی، تبادل لینک با سایت های مشابه است.برای شروع و برنامه ریزی در این روش ها بهتر است با افراد متخصص یا کسانی که قبلا تجربه چنین کارهایی را داشته اند مشورت کنید.متن آگهی بسیار مهم است زیرا این روزها مردم و کاربران اینترنتی هیچ توجهی به تبلیغات ندارند و فقط چیزهایی برای شان مهم و جالب است که به آنها علاقه یا نیاز داشته باشند. نکته کلیدی پنجمیکی از نکته های کلیدی ومهم برای افزایش را مد نظر قرار دهد. اين بدان معنی است که بايد اشارات واضحی از بسته بندی شبيه همان چيزی که در نقطه-خريد وجود دارد ارائه گردد و پيوند قدرتمندی بين نياز و برند ايجاد شود.تلقی برند در بخش جايگيری و نيز درفصل 6 وقتی که در باره اندازه گيری دارايی برند صحبت می کرديم موردبحث قرار گرفت. به خاطر داشته باشيد اساسا اين تلقی برند است که دارايی برند را ايجاد و حفظ می کند و اين ارتباطات بازاريابی، بويژه پيام های تبليغ گونه، است که به شکل دهی تلقی برند کمک می نمايد. در بحث جايگيری اشاره شد که تلقی برند بين برند و مزايای مرتبط با آن پيوند ايجاد می کند و ديگر اينکه جايگيری موثر تعيين می کند چه مزايايی در تبليغات حضور داشته باشند و چه چيز مورد تاکيد قرار بگيرد. اما تعيين مزايايی که لازم است در باره آنها در تبليغات صحبت شود تنها گام نخست در فرمول بندی کردن استراتژی ارتباطات تلقی برند محسوب می شود.دو وجه مهم ديگر وجود دارند که بايد به هنگام توسعه يک استراتژی تلقی برند مد نظر قرار بگيرند: درگيری و انگيزش . اين دو عامل اساس چگونگی و چرايی تصميم گيری افراد در انتخاب محصولات هستند و در نتيجه بايد ما را در سازد. به نظر می رسد بازاریاب ها که مسئول معرفی محصولات خود یا دیگران هستند، امروزه شدیداً مورد حمله قرار گرفته اند. چرا همه از بازاریاب ها متنفرند؟ ما به عنوان بازاریاب باید مسئولیت کار را گردن بگیریم.همانطور که ما با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانیم یک ارتباط شخصی و خصوصی با هر کاربر دیگری برقرار سازیم، بازاریاب ها نیز توانسته اند روش هایی برای استفاده از این محیط های رابطه ای در راستای پیشبرد اهداف تجاری خود پیدا کنند. به آنها نباید خرده گرفت، واقعاً چرا نباید چنین کاری کنند؟ از همان زمان که نخستین رادیوی تجاری در سال 1922 در آمریکا راه اندازی شد، این فرض را در ذهن خود مطرح کردیم که ما می توانیم در کنار دریافت مقدار اندکی از تبلیغات تجاری، سرگرمی های رایگانی را در رادیو، تلویزیون و اخیراً اینترنت شاهد باشیم. ولی بازاریاب ها شدیداً دچار افراط شده اند. آنها همه جا را با تبلیغات چاپی، ایمیل ها، رسانه های الکترونیکی و غیره پر کرده اند و شرایطی را به وجود آورده اند که از هر گوشه ای صدای «بخرید، بخرید، بخرید» بلند شده است! در این بحبوحه مردم و تماشاچی ها بی تقصیرند. ما – به عنوان هنوز از لحاظ حقوقی بسیاری از مسایل اینترنت لاینحل مانده است ، با این وصف چارچوب های حقوقی نیز برای فعالیت اینترنت وجود دارند.از بعد حقوقی اگر چه کشورهای پیشرفته غربی تلاش های خود را برای تدوین قوانین و مقرراتی برای مبارزه با پدیده های ناهنجار و نادرست و جنایات ناشی از اینترنت از یک سو و برای کنترل برنامه های مختلف رایانه و اینترنت از سوی دیگر، آغاز کرده اند، هنوز هیچ منبع اطلاعاتی معتبر و پذیرفته شده ای در سطح جهان ایجاد نشده است تا به کار اینترنت جهت پیش گیری از تعارض های غیر ضروری کمک کند و معیارها و موازین روشن و مشخصی را به آنان معرفی نماید. تبلیغات بازرگانی نیز از این قاعده مستثنی نیست . به هر حال ، استفاده کنندگان از اینترنت در تمامی زمینه ها، از جمله تبلیغات بازرگانی ، می توانند با در نظر داشتن قوانین مربوط به حق تألیف ، ثبت علائم تجاری ، اسرار تجاری ، حق ثبت اختراع و حقوق مالکیت معنوی و همچنین قوانین کیفری مربوط به افترا و تهمت و اهانت و اصول مربوط به اجازه فعالیت در امور نشر و مطبوعات ، به طور نسبی تکلیف و حقوق خود را در استفاده از اینترنت دریابند و نادانسته مرتکب فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مشاهده پست مشابه : آخرین مهلت خرید خدمت سربازی


امتیاز :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
:: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 648

[ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 17:32 ] [ تارا]

.: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

   
مجله اینترنتی دانستنی ها، عکس عاشقانه جدید، اس ام اس های عاشقانه