این گونه تبلیغات فروش مستقیم کالا نیست ، بلکه تزریق ارزش هایی است که مصرف کالاهای مورد نظر را در درازمدت تضمین می کنند. تبلیغات در عصر اطلاعات مبتنی بر دو شیوه کلی عمل می کند: روانشناسی کاربردی و مهارت های ارتباطی. به کارگیری، تکمیل و ابداع وسایل و ابزارهای جدید.اینترنت امروز جایگزین مدل های قبلی تعامل بین مشتری و تولیدکننده یا عرضه کننده کالا شده است .به زودی مشتریان در تمام بازارها این فرصت را خواهند داشت که به طور دقیق خواسته های خود را به عرضه کنندگان ارایه دهند، در مقابل ، عرضه کنندگان نیز از این توان برخوردار خواهند شد که به طور دقیق ، آن چه را مشتری می خواهد، بدون تأخیر و یا انحراف از خواست وی تحویل دهند. تابلوهای انتخاب یکی از نوآوری های فناوری جدید ارتباطی است که این حرکت را تسریع کرده است .تابلوهای انتخاب عبارت اند از: نظام های تعاملی که امکان طراحی محصولات مورد نیاز تک تک مشتریان را فراهم می آورند. مشتری این کار را با انتخاب آزاد محصولات از فهرستی انجام می دهد که ویژگی ، اجزاء، قیمت ها و شیوه های مختلف تحویل در آن وجود دارد.ترکیب این عناصر، منجر به ایجاد تنوع بسیار زیاد در بخش عمده ای از فضای تبلیغاتی مورد نظر شرکت های تبلیغاتی را از آنها گرفته اند.چنین شکلی از ارائه تبلیغات pop up حتی در بسیاری از مواقع بر عصبانیت و ناراحتی کاربران می افزاید و عملاً ممکن است نتیجه کاملاً عکس نصیب شرکت یا محصول ارائه شده شود.به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی طی سال های اخیر روش های دیگری را برای تبلیغ در نظر گرفته اند.به عنوان مثال شرکت اینترنتی گوگل با ایجاد الگوی جدید تبلیغ نتایج جست وجوی همسان در کنار موارد یافت شده مورد نظر کاربر، عملاً راه جدیدی را در عرصه تبلیغات گشود که منافع دو طرف یعنی تبلیغ دهنده و جست وجو کننده را تامین می کرد.در این روش هنگامی که کلمه ای توسط این موتور جست وجو مورد ارزیابی قرار می گیرد نتایج تبلیغاتی همسان با نتایج مورد جست وجوی کاربر به نمایش درمی آید که کاملاً نسبت به مطالب غیرتبلیغی مشخص شده است. در واقع کاربر به راحتی می تواند بین نتایج تبلیغ متنی یک کلمه جست وجو شده تفکیک قائل شود. چنین کاری باعث شده بسیاری از کاربران در کنار باز کردن صفحات مورد نظر صفحه تبلیغاتی نشان داده شده را نیز باز کنند تا احتمالاً از یافتن موارد اطلاعات درون آن سرورهای اشتراکی، از یک سرور اختصاصی برای , وبسایت طراحی شده ی خود استفاده کنید:اکثر شرکت های سرویس دهندهی هاست، فایلها و وب سایت های طراحی شده ی زیادی را به صورت اشتراکی بر روی یک سرور قرار میدهند که علت اصلی این کار، افزایش درآمد است. بدین ترتیب وبسایت های طراحی شده ی مختلفی بر روی یک سرور در حال سرویسگیری هستند و علاوه بر سخت افزار، برخی نرمافزارها و اسکریپت ها برای اجرای برنامههای همه وب سایت های طراحی شده (مواردی مانند سرویسهای ایمیل و کنترل پنلها) در حال اجرا هستند. این بدین معنی است که فقط شما و شرکت شما به سرور مربوطه دسترسی ندارد و احتمالاً صدها شخص و کمپانی دیگر به این سرور دسترسیهایی دارند. اگر یکی از این مشتریان که وب سایت طراحی شده اش به صورت مشترک با شما روی یک سرور قرار دارد ، مسایل امنیتی را رعایت نکند و هک شود، وب سایت طراحی شده و اطلاعات شما را نیز در معرض خطر قرار داده است.استفاده از یک سرور اشتراکی به این معنی است که فردی که برای دسترسی به اطلاعات شما تلاش میکند، بخاطر وجود وب سایت های طراحی شده زیاد، انتخابهای زیادی برای دسترسی به سرور داشته باشد.در کنندگان قابل قبول بود؟موضوع اينجاست که آيا تصوير يکی از اين برندها از نظر مردم با يک گروه محصول متفاوت همخوانی دارد يا نه. به عبارت ديگر، آيا دارايی برند فعلی يک برند به راحتی به محصول ديگری انتقال می يابد؟ اگرچه اين موضوع با جزئيات بيشتری در اين مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مهم است که در همين جا ببينيم ايده سلسله مراتب ها و سبدهای محصول و برند چگونه به بسط (و قبض) استراتژی های برند سازی کمک می کنند. يکی از ملاحظات مهم در اجرای استراتژی انبساط برند سطحی جايگيری برند است. در اصلی ترين بخش، ملاحظات سطح به سلسله مراتب برند مربوط می شود اما پرسش مطرح شده بسيار عميق تر از اين است. سطح بهينه ای که يک برند می تواند جايگزين شود به نحوی که هم برای مصرف کننده ارزش ايجاد نمايد و هم سود شرکت را تضمين کند کدام است؟ همچنانکه يک شرکت بدنبال مزايای رقابتی است بايستی اين موضوع کاملا استراتژيک را مداوما بررسی نمايد. متناسب با جايگاه فعلی برند، پرسش های استراتژيک متعددی ممکن است مطرح شوند. آيا جايگاه خود را بعنوان ‘رهبر’ حفظ خواهد کرد يا برند را به گروه های جديد انتقال می دهد؟ آيا لازم است از محصول
دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین[ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 1:59 ] [ تارا ]