close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی



    که نه تنها بر فروش بلکه بر آگاهی برند نيز نظارت شود. محصولات جديد، بويژه محصولات با درگيری پايين، به دلايل متعددی بايد به سرعت امتحان شوند. بسيار مهم است که در کوتاه ترين زمان به دوره بازگشت سرمايه خود برسند تا بتواند هزينه های بازاريابی را پوشش دهد. اما حداکثر استفاده از ‘جديد’ بودن برند نيز دارای اهميت است. در حوزه محصولات مصرفی زود بَر، درتمام اوقات محصولات جديد به بازار عرضه می شوند و چنانچه نتوانيد به سرعت جا پای خود را محکم کنيد احتمال موفقيت برند پايين می آيد.فرض کنيد يک برند جديد معرفی شده است، اما پس از دو ماه فروش به طرز مايوس کننده ای کماکان پايين است. آيا بايد از آن دست بکشيد؟ بستگی دارد. چنانچه بيشتر مخاطبين هدف از برند آگاهی داشته اما آن را امتحان نکرده باشند، پاسخ ‘آری‘ است. اما اگر تنها تعداد اندکی از برند آگاه باشند چه؟ اين بدان معنی است که ياتبليغات و يا برنامه زمانبندی رسانه با مشکل روبرو است. آگاهی برند ساده ترين چيزی است که برند را مطرح می سازد و پيگيری نتايج نشان می دهد چنين اتفاقی نيفتاده است. اگر پس از تبليغات جديد (يا تغيير برنامه زمانبندی رسانه) که آگاهی را و حتی در صورت هک شدن سرورشان، مسئولیتی را متقبل نمی شوند. اما شما باید این نکته را هم در قراردادی رسمی که با شرکت هاستینگ می‌بندید، ذکر کنید. یعنی قرارداد باید طوری نوشته شود که مسئولیت امنیت این اطلاعات مهم مشخص باشد.8. پیاده‌سازی Code Sanitizing برای فیلدهای ورود اطلاعات‬‬code sanitizing اصطلاحی رایج به معنای پاکسازی کدها از اسکریپت‌ها و کدهای مخرب است که اجازه ورود هر داده‌ای را به دیتابیس(پایگاه داده ها) نمی‌دهد‫، بلکه ابتدا کارکترها و رشته‌های ورودی را بررسی می‌کند و در صورت وجود کد مخرب یا به درد نخور، آن را پاکسازی می‌کند و یا از ورود آن به پایگاه داده‌های وب سایت طراحی شده سایت ، جلوگیری می‌کند.‬‬‬‬باید توجه داشته باشید، هر کجا که کاربر می‌تواند اطلاعات وارد کند، به صورت بالقوه می‌تواند حفره ورودی خطرناکی باشد. فرض کنید همه ورودی‌های یک صفحه با نیت‌های بدخواهانه و خرابکارانه پر شوند، بدین ترتیب، اگر code sanitizing را رعایت نکرده باشید، امکان دارد کاربران خواسته یا ناخواسته کارکتر یا رشته‌ای را وارد دیتابیس وبسایت طراحی شده شما کنند. با این وضع تصور کنید که یک دستور SQL ببینند و دریابند که شما مطالب مفید آنها را به اشتراک می گذارید، آنها نیز متقابلاً نوشته های شما را لایک می کنند و به دیگران معرفی می نمایند. Mike Arnesen در mikearnesen.com می گوید: من این سرود (مانترا) را زیاد شنیده ام ولی فقط هنگامی که پا به میدان گذاشتم، به اهمیت روابط اجتماعی پی بردم. من با کاربرانی که پی در پی مطلب تولید می کردند و یا مطالب دیگران را به اشتراک می گذاشتند، بهترین روابط را پی ریزی کردم. آنها در سایت های خود به کامنت های من جواب می دادند، یا پیام های مرا ری.توییت می کردند. من با این همکاران دیجیتالی از طریق ایمیل نیز به شدت تعامل داشتم. اکنون ما به گونه ای، مکمل یکدیگر شده ایم و از این که با هم کار می کنیم، خرسندیم و به آینده ای روشن چشم داریم. 9. همانند یک ناشر فکر کنید شما به هر کسب و کاری که مشغول باشید، سایت و وبلاگ شما چهره آن محسوب می شود. باید این چهره را زیبا کنید. به کتابفروشی محله تان بروید و چند مجله که توجه شما را به خود جلب کرده، بخرید و مطالعه کنید. طرح و فرمت آنها را به دقت بررسی کنید. ببینید در این مجلات بر چه چیزهایی تاکید شده و این کار چگونه صورت بنویسید که با خواسته­های گروه هدف و عمده کسانی که وبلاگ شما را می­خوانند، همخوانی و ارتباط داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که حتماً باید کالا یا خدمات تان را نیز تبلیغ کنید.موضوعاتی را انتخاب کنید که در زندگی روزمره مخاطبان و مشتریان تان سودمند یوده و برایشان ارزشمند است. اگر به خوبی از عهده انجام این کار برآیید، کاربران برای خواندن پست­های بعدی ، دوباره به سراغ وبلاگ­تان می­آیند.سپردن کار وبلاگ­نویسی به یک کارمند هم، ایده بسیار خوبی است. بدیهی است، منظورم هر کارمندینیست! بلکه کار را به کاردان بسپارید. کسی که برای خودش گاه به گاه در وبلاگ شخصی اش، پست می زند. فردی را انتخاب کنید که دوست دارد صدای خود را به دیگران برساند.گاهی اوقات در وبلاگ دیگران به عنوان مهمان و کارشناس پست بگذارید. به وبلاگ­های دیگران مراجعه کنید و در مورد مطالب آنها کامنت بگذارید. با دیگر وبلاگ­نویسان ارتباط دوستانه­ برقرار کنید.2. تفاوت بین SEO و PPC چیست؟بهتر است ، ابتدا تعریف مختصری از این دو ارائه نمایم. سئو مخفف Search engine optimization، به معنای بهینه­سازی سایت، برای موتورهای جستجو یا سرچ انجین هاست.

    جزئیات آزمایشگاه Laboratory


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 133

    [ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:54 ] [ تارا ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه