close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی



    مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطره‌ی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید. رای خلق طراحی عالی در آگهی های تبلیغاتی می بایست از مشاوران و طراحان در زمینه ی تبلیغات بهره برد تا بتوان در این زمینه موفق شد. به طور كلي تكنيك ها و شيوه هاي خلق آگهي ها را به سه بخش تقسيم كرد: ايده محور (هوشمندنما – منطق گرا)ديده محور (قدرت نما – حس گرا)ايده و ديده محور (تركيب هر دو روش) آگهي ايده محوردر شيوه ايده محور، تاكيد بر تاثير روي فكر مخاطب است. نقش تصوير كمرنگ و بی تاثیر است بشکلی که اگر همان ايده به صورت شفاهي براي مخاطب بيان شود نيز، بيش از نيمي از تاثير خود را خواهد گذاشت و پيام را به مخاطب منتقل خواهد كرد. در اين روش برداشت مخاطب از هوشمندي يا لااقل «هوشمند نمايي» برند، بر ذهن او تاثير گذاشته و او را ترغيب و تشویق مي كند و زمان تاثیر پيام آگهي بر ذهن او را افزايش مي دهد. اگر هم هيجاني در مخاطب ايجاد شود ناشي از درك مفاهيمي است كه به ياري ذهنش به آنها رسيده و از شوق دستيابي به چنين تفكري و نيز حس مشترك ميان خود و پيام دهنده، به هيجان مي آيد.خلاقيت در اين تكنيك حرف اول را مي زند و را در هر گروه می توانند به خاطر بياورند، معمولا 7 بعلاوه منهای 2 مورد، و در گروه های با درگيری پايين نزديک 4 بعلاوه منهای 1 مورد. بنابر اين در گروه های با درگيری پايين ايجاد شناخت بالاتر وظيفه اصلی ارتباطات بازاريابی است. به هر حال، مسير اصلی شناخت از ميان رفتارهای گذشته می گذرد (ارنبرگ21، 1974). به ياد خواهيد آورد که يکی از عوامل پيش بينی اين که آيا يک محصول با درگيری پايين است، خريد مکرر می باشد بنابراين زمانی که يک مصرف کننده يک برند را چندين بار خريداری نموده و از آن رضايت منطقی دارد، از آن به بعد برای وی بصورت عادت در می آيد. در اولين موقعيت خريد ممکن است مصرف کنندگان، پيش از اينکه هرگونه قضاوتی در باره برند داشته باشند، از خريد امتحانی بعنوان يک روش کم خطر برای ارزيابی آن برند استفادهکنند. تا اينجا گستره ای از فعاليت های ذهنی مصرف کننده را در خصوص انتخاب برند مورد بررسی قرار داديم، منظور گستره ای از فرآوری اطلاعات است که توسط آنها بکار گرفته می شود. اما بسياری از محصولات و خدمات بطور منطقی و معمولی مورد توجه قرار نمی گيرند، در اين صورت چه اتفاقی می افتد وقتی که انتخاب تحت تاثير داده نشود ، و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید.Quality Score چیست؟Quality Score شبیه به یک سیستم بررسی کیفیت است . این ویژگی یک نمره کیفیت بر می گرداند که این نمره, حاصل محاسبه نمایش تبلیغات مرتبط با کلمات کلیدی می باشد . یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم دادفرض کنید که کاربری به دنبال “جوراب راه راه” در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کاربر بر روی این تبلیغات کلیک کرد و به هدف خود رسید یعنی دقیقا وارد صفحه ای شد که نیاز آن را برطرف می کند ، Quality Score سایت مورد نظر بالا می رود و بدینگونه موفقیت خوبی را کسب خواهد کرد. در ضمن شما علاوه بر این که کمپین مشتریان، در آنها وفاداری ایجاد کرد.این نکته مهم ضروری است که بازاریابی از طریق ایمیل زمانی اثربخشی بیشتری پیدا می کند که همراه با روش های دیگر بازاریابی استفاده شود.در این مقاله قصد داریم شما را با اشتباهاتی که ممکن است در زمینه ی تبلیغات دچار شوید رانشان دهیم تا در تبلیغات خود موفق باشید.1- تمرکز بر روی خودتاندر این نوع تبلیغات خود محور ، بخش اعظمی از آگهی در مورد خودتان است و نه مشتری. عنوان آگهی از شما می گوید و متن آن نیز به افتخارات شما می بالد. چنین تبلیغاتی به فروش خوب دست نخواهد یافت ، زیرا مشتری می خواهد ببیند آگهی چه نفعی برای خودش دارد.شرکت آرد زرین سازان موفق به کسب لوح برتر در سال جدید شد. برای مشتری به هیج وجه مهم نیست شرکت ، چه افتخاراتی را کسب کرده است، بلکه محصول یعنی آرد و مزایای آن برایش مهم است. 2- گم شدن در شلوغیعناوین رایج در تبلیغات باعث بی توجهی خواننده به آن می شود.شما باید بتوانید توجه خواننده را جلب کنید تا او بقیه آگهی را بخواند.خواننده با رسیدن به عنوان تکراری به سادگی از آن خواهد گذشت. از عباراتی مانند : یک فرصت استثنایی ، زود دیر می شود و ... استفاده

    دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی این عشقه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 177

    [ چهارشنبه 11 شهريور 1394 ] [ 0:47 ] [ تارا ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه